Tribalhar la lenga orau e escriuta : un conte

Adishatz,

Qu'ei perpausat ací un conte de Félix Arnaudin, "Lo pifraire".

Aqueste conte que pòt estar tribalaht en lenga sus 3 nivèus de difficultat :

Nivèu 1 crotz_oc.png

Nivèu 2 crotz_oc.png crotz_oc.png 

Nivèu 3 crotz_oc.png crotz_oc.pngcrotz_oc.png 


crotz_oc.png Nivèu 1 (fiquèr a telecargar ací)

[Avisatz-ve : lo liberet telecargat qu'ei au format A4 qui calerà plegar en 2 - las paginas numerotadas que's hicaràn en plaça un còp totas plegadas en 2 - lo mei plan qu'ei d'imprimir rectò-versò, mes n'ei pas indispensable]

Consignas : 

- Que legi (silenciosament o a votz hauta) 

- Tà ajudar a la compreneson, que poish notar los mots qui non compreni pas e cercà'us suu diccionari en linha : 
clic.jpg Lo congrès (causir Gascon/Per Noste)

- Que dessini los devís qu'imagini en tot léger lo conte.

- Que m'entraini a contar l'istòria : en espiar las illustracions o non.

- Que poish demandar a un deus parents de m'enregistrar a contar.

- Que poish enviar lo liberet acabat e/o l'enregistrament* a l'adreça dens "Tà'ns contactar" o a la regenta o regent .

*Aquestes documents que poderén estar publicats suu site dab l'acòrd deus parents.

COMPETENCES TRAVAILLEES

- Lire silencieusement, ou à voix haute

- Rencontrer et s'approprier des formes grammaticales et conjuguées

- Comprendre le texte (le signifier par l'illustration)

- Cohérence de l'histoire

- Savoir rechercher dans un dictionnaire en ligne et sélectionner la définition correspondant au contexte

- Reformuler une histoire à l'oral en réinvestissant les formules syntaxiques, grammaticales.

Telecargament deu fiquèr nivèu 1 libe.jpg

crotz_oc.png crotz_oc.png Nivèu 2 (fiquèr a telecargar ací)

[Avisatz-ve : lo liberet telecargat qu'ei au format A4 qui calerà plegar en 2 - las paginas numerotadas que's hicaràn en plaça un còp totas plegadas en 2 - lo mei plan qu'ei d'imprimir rectò-versò, mes n'ei pas indispensable]

Consignas : 

- Que legi (silenciosament o a votz hauta) la purmèra partida deu conte e... la fin

- Tà ajudar a la compreneson, que poish notar los mots qui non compreni pas e cercà'us suu diccionari en linha : 
clic.jpg Lo congrès (causir Gascon/Per Noste)

- Que dessini los devís qu'imagini en tot léger la purmèra partida deu conte.

- Qu'imagini mantuas etapas qui pòden perméter d'acabar l'istòria dab la fin balhada.

- Que dessini los devís qui mancan.

- Que m'entraini a contar l'istòria : en espiar las illustracions o non.

- Que poish demandar a un deus parents de m'enregistrar a contar.

- Que poish enviar lo liberet acabat e/o l'enregistrament* a l'adreça dens "Tà'ns contactar" o a la regenta o regent .

*Aquestes documents que poderén estar publicats suu site dab l'acòrd deus parents.

COMPETENCES TRAVAILLEES

- Lire silencieusement, ou à voix haute

- Rencontrer et s'approprier des formes grammaticales et conjuguées

- Comprendre le texte (le signifier par l'illustration)

- Développer son imaginaire.

- Respecter la cohérence de l'histoire

- Savoir rechercher dans un dictionnaire en ligne et sélectionner la définition correspondant au contexte

- Reformuler une histoire à l'oral en réinvestissant les formules syntaxiques, grammaticales

 Telecargament deu fiquèr de nivèu 2 libe.jpg

crotz_oc.png crotz_oc.pngcrotz_oc.png Nivèu 3 (fiquèr a telecargar ici)

[Avisatz-ve : lo liberet telecargat qu'ei au format A4 qui calerà plegar en 2 - las paginas numerotadas que's hicaràn en plaça un còp totas plegadas en 2 - lo mei plan qu'ei d'imprimir rectò-versò, mes n'ei pas indispensable]

Consignas : 

- Que legi (silenciosament o a votz hauta) la purmèra partida deu conte.

- Tà ajudar a la compreneson, que poish notar los mots qui non compreni pas e cercà'us suu diccionari en linha : 
clic.jpg Lo congrès (causir Gascon/Per Noste) e suu site de conjugason Verb'òc (causir occitan/gascon)

- Que dessini los devís qu'imagini en tot léger la purmèra partida deu conte.

- Qu'imagini mantuas etapas qui pòden perméter d'acabar l'istòria.

- Que dessini los devís qui mancan dinc a la fin.

- Que m'entraini a contar l'istòria : en espiar las illustracions o non.

- Que poish demandar a un deus parents de m'enregistrar a contar.

- Que poish enviar lo liberet acabat e/o l'enregistrament* a l'adreça dens "Tà'ns contactar" o a la regenta o regent .

*Aquestes documents que poderén estar publicats suu site dab l'acòrd deus parents.

COMPETENCES TRAVAILLEES

- Lire silencieusement, ou à voix haute

- Rencontrer et s'approprier en réinvestissant des formes grammaticales et conjuguées

- Comprendre le texte (le signifier par l'illustration)

- Développer son imaginaire.

- Respecter la cohérence de l'histoire

- Savoir rechercher dans un dictionnaire en ligne et sélectionner la définition correspondant au contexte

- Reformuler une histoire à l'oral en réinvestissant les formules syntaxiques, grammaticales

 Telecargament deu fiquèr de Nivèu 3 libe.jpg


Creation date : 23/03/2020 11:42
Page read 1141 times